Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Συλλέκτης...στιγμών....




Θα θελα τοσο πολυ να σε αγγιξω ξανα. Θα θελα τοσο πολυ να σε εντυπωσιασω. Η μοναδικη μας νυχτα ηταν ξαφνικη και συντομη σαν μια μπορα, σαν μια μπορα μεσα μου , μεσα στη ψυχη μου, πανω μου , πανω στο κορμι μου. . .ουτε που προλαβα ν'αρχισω  , ουτε που προλαβα να σου πω το μυστικο μου , την μοναδικη μου ιδιοτητα , ειμαι ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ , μαζευω το πιο σκληρο και αγριο πραγμα αυτου του κοσμου "ΣΤΙΓΜΕΣ". Καθε φορα που εχω αυτο τον ποθο να πεταξω και δεν εχω που να πεταξω , κλεινομαι στη συλλογη μου. Γεματη απο παρεες , καφεδες , ποτα , ατελείωτες νύχτες με χορό , τυχαια αγγιγματα , φωνες , καυγαδες ,  βρισιες , τρυφερους και παρανομους ερωτες, λογια ,λογια , λογια!
Ετσι κι αλλιως τα πραγματα παντα ετσι  θα κυλουν. . Η ΖΩΗ ΞΕΡΕΙ και ΓΩ εχω αποφασισει να ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ! . . 
Μόνο που με εσενα τελικα ηταν λίγο διαφορετικά , μονο που εσενα ενιωσα οτι ερωτευτηκα, ετσι ξαφνικα το βραδυ της μιας και μοναδικης συνενωσης μας . Μονο που με εσενα, αυτη η μια και μοναδικη ΣΤΙΓΜΗ χαραχτηκε βαθεια μεσα στη ψυχη μου και εγινε το πολυτιμοτερο κομματι της συλλογης μου . Μονο που με εσενα, παρακαλαω, να μη μ΄αφησεις να ξεχασω τη φωνη σου. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου